Dagen efter en lyckad kväll

Hade en lyckad och trevlig födelsedag! Vi käkade gott, såg Melodifestivalen och spelade sällskapsspel till klockan ett på natten. Fick superfina presenter. Älgkött, vin och en jättesöt topp! Drack massor av romdrinkar och har aningens ont i huvudet idag, men det var det värt!

Har sprungit i affärer idag. Köpt lite snygga vårkläder till Kalle och bytte den vita jackan som jag fick av Pata mot en i färgen kamel istället, se nedan. Den kändes mer jag och jag tycker att jag passar bättre i färgen. Patrik tycker dock att jag är feg och tråkig som bytte. Vad tycker ni?

image68
Svärföräldrarna har varit här och fikat och nu slappar vi bara. En skön härlig söndag.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Jag hade nog behållt den vita, men kamel är ju också snyggt. Svårare att skita ner! Snygg modell, var är den köpt?

2007-03-04 @ 17:37:35
Postat av: Erica

Kamelfärgen gillade jag bättre!

2007-03-04 @ 17:41:56
Postat av: A

Det är H&M. Och nu har jag värsta ångesten över att jag inte kan bestämma mig för vilken som var snyggast....mamma tycker att jag skulle ha haft kvar den vita. Måste gå och prova bägge imorgon på lunchen....

2007-03-04 @ 18:35:36
Postat av: KB

Mycket snygg kappa!! Bättre än benvita :-)

2007-03-05 @ 09:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0