Dagens...

humör: glad, men trött.
lunch: Findus frysta ostschnitzel, potatistärningar och beasås, fett och gott.
aktivitet: rör fingrarna på tangenterna när jag skriver. I övrigt sitter jag stilla.
låt: "Trying to recall" med Marie Lindberg. Lyssnar på Lugna favoriter och där verkar den poppis.
längtan: efter barnen och när de har somnat längtar jag till sängen.
ångest: att det är fest imorgon. Jag är inte så sugen.
självinsikt: att jag vet att jag kommer att vara sugen i morgon...
komplimang: av Erica som sa att jag ser smal och smärt ut. Tack! Jag håller ju som sagt in magen på bilderna...: )



Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad är det för fest i morgon? *Nyfiken*
Själv ska jag på en ny klubb, som har invigning ikväll. Social Sound heter den... gjorde ett reportage om grabbarna som håller i den tidigare i vecka.
Har du träningsvärk efter passet på tangentbordet nu? Hahahaha!

2007-03-08 @ 17:41:24
Postat av: Charina

Kan man redan se bilderna någonstans? Jag blir nyfiken

2007-03-08 @ 18:02:56
Postat av: A

charina- be Erica skicka mig din mailadress så skickar jag bilden...: )

2007-03-08 @ 19:26:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0