En dag med tvära kast

I dag ska vi ha utvecklingssamtal för Kalle. Det är alltid kul, även om de säger saker som man redan vet, som att han äter dåligt, är världens snällaste och att han har bra koncentration. Han kan sitta hur länge som helst och lägga pussel, pärlplattor eller läsa böcker. Men det är ändå roligt att få höra hans fröken säga det och att få höra vad han gör på dagarna, vem han leker med och vad han säger.

Sedan ska jag hem och piffa upp mig för ikväll blir det glamour på högsta nivå. Jag ska nämligen träffa skådespelaren Hugh Grant! Han är i Sverige för att göra reklam för sin nya film "Music & Lyrics" och kommer på filmpremiären dit även jag ska och då ska jag passa på att ställa några snabba frågor och bli fotograferad med honom. Jag träffade ju denna charmör för fem år sedan och blev förälskad i hans härliga engelska humor och hans "badboy" attityd. Det blir kul att möta honom igen! Sen ska jag och Linda gå in i biomörkret och se hans nya film.





Kommentarer
Postat av: Linda

Appropå dagis..Hur går det för din lilla prinsess då? Funkar det lika bra fortfarande?
Själv sitter jag här hemma idag med sjuka barn. Det känns som om jag är hemma och "vabbar" varannan vecka.
Men du!
Ha det så kul ikväll och hälsa Hugh från mig.:-)
Kram kram

2007-03-07 @ 12:28:39
Postat av: A

Det går jättebra på dagis för sessan! Hon beter sig som om hon alltid har gått där. Skönt!
Jag ska hälsa Hugh! Pussa de sjuka barnen från mig! Kram!

2007-03-07 @ 13:24:05
Postat av: Anonym

Sa han inte nåt till dig som Love eller honey eller liknande då du smälte totalt?
Ha så kul i kväll hälsa Hugh! ;-)
KRAM!!!

2007-03-07 @ 13:32:43
Postat av: A

Vem skrev det sista? Ja, han sa yes, darling och yes, love! Hihi!

2007-03-07 @ 13:48:25
Postat av: Charina

åhhh.. fråga om han har sett norrsken någon gång och bjud sedan upp honom till lule över helgen, jag kan ta emot honom!!!! :-D

2007-03-07 @ 14:02:44
Postat av: Kattis

Det var ju jag.... ;-)

2007-03-07 @ 17:17:19
Postat av: A

Charina- det tror jag säkert att du kan! Hehe!

2007-03-07 @ 17:51:59
Postat av: Anonym

"Hugge" är en av mina fovoritskådisar.. Hade nog avlidit om jag träffat honom irl =)

2007-03-07 @ 18:49:03
Postat av: Erica

Det var jag då...

2007-03-07 @ 18:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0