Sköna söndag

I dag har Kalle varit på provfilmning för en reklamfilm. Det gick väl som väntat. Han fick sitta och rita och blev filmad och så frågade de honom två frågor; om han tyckte om julklappar och vad han tyckte om att leka med. Han svarade inte på någon av frågorna eftersom han var så koncentrerad på att rita en rallybil. Men vi får se. De kanske föll för hans charm i alla fall.

Har haft en skön söndag ensam hemma med Isabella. Jag har dammsugit och det tycker Isabella är jätteroligt, för då sitter hon på dammsugaren och åker och tycker det är skönt när det blåser varmluft på henne. Det är inte helt enkelt eftersom hon lätt ramlar av, men det ser himla kul ut. Sen kom Kattis och Lelle och fikade innan de drog hem till Helsingborg och det var förstås trevligt att surra en stund med dem.

Helgen har varit toppen. Ovanligt lugn och skön. Nu laddar jag för min sista jobbvecka innan jag ska resa till betydligt varmare trakter. Återkommer i slutet av veckan och berättar mer om det!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du din skitunge...
Du njuter lite av att skriva om det jämt, men inte berätta!!!:-)
Jag är SÅ nyfiken..:-)
Kram kram

2007-03-18 @ 14:32:46
Postat av: Charina

Selma har också varit en dammsugaråkerska. Hon slutade dock med det illa kvickt då hon skulle sätta sig på den då den var avstängd och råkade sätta sig på startknappen. Hu så rädd hon blev. Efter det är dammsugaren inte så populär här, varken hos Selma eller mamma.
Vart ska du nu åka - berätta nu!

2007-03-18 @ 18:18:22
Postat av: Kattis

Det var verkligen trevligt att ses i helgen... längtar redan tills vi ses igen! ;-)
Är sååå avis på vart du ska åka, men jag hoppas ändå ni får riktigt roligt. Drick en god paraplydrink för mig!

2007-03-19 @ 08:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0