Tjoho!

Idag fyller jag år, hurra, hurra för mig. Har fått den här jättefina vårjackan, som ni ser nedan, av Pata i present och den var jag verkligen i behov av. Den är dock benvit och jag är ju den svarta typen. Men som Pata säger, jag dör inte av att prova en annan färg någon gång. Jag gillade detaljerna i knapparna och skärpet.
133335-67
Ikväll vankas födelsedagsmiddag. Linda, Linnea, Åsa och Per kommer hit och käkar smörgåstårta som jag gjorde igår så den ska vara saftig och god tills ikväll. Till fördrinken ska jag göra baconlindade dadlar. Smakade det hos mamma i julas och det var verkligen gott!

Sen blir det förstås Melodifestivalen också. Hur det går? Ingen aning. Tror att två av dessa tre går vidare i alla fall; Jessica Andersson, Sanna Nielsen och Nanne Grönvall. Sorry, Uggla, du får nog åka hem.

Ha en bra lördag!

Kommentarer
Postat av: Erica

Grattis på födelsedagen.. Det var en snygg jacka. Vi har varit ut med skoter och det känns verkligen som vår i luften nu... Ja, du vet ju hur glad man blir efter den långa, kalla och mörka norrländska vintern =)

2007-03-03 @ 15:55:04
Postat av: Charina

JA MÅ HON LEEVA, JA MÅ HON LEEEVA... Du ska vara tacksam att jag inte sjunger live.
Hoppas du får en bra födelsedag.

2007-03-03 @ 17:31:40
Postat av: Kattis

Hoppas ni hade treligt på middagen igår! (vilket jag inte tvivlar på i och för sig!?) ;-)
Skitsnygg jacka. Benvitt är jättefint, men lätt att den blir smutsig... skulle vilja ha en vit, men vågar inte köpa. Köpte ju en svart förra våren. Här är det riktig vår i dag, +10grader och solenskiner från en klarblå himmel. Trist att behöva jobba!!!

2007-03-04 @ 12:14:06
Postat av: KB

Är så lycklig över att Nanne och Uggla inte fick åka till globen.. *hihi*

2007-03-04 @ 15:51:01
Postat av: Anonym

Såg månförmörkelsen inatt... coolt

2007-03-04 @ 15:52:52
Postat av: A

Tack alla!

2007-03-04 @ 16:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0