Trams

Har inte så mycket att säga idag. Det händer inte så mycket annat än jobb, tvättstuga och Greys då förstås. 

Tre dagar kvar till jag lämnar det här gråa pissvädret bakom mig och åker till värmen. Underbart! Började packa igår, klänningar, kjolar, linnen, toppar och några skor. Har med mig största väskan. Först och främst måste jag ha med mig hur mycket kläder som helst. Vill inte stå där, långt hemifrån, och bli sugen på att ta på mig något som ligger hemma i garderoben. Sen planerar jag att shoppa lite. Kanske några snygga fejkväskor och sprit förstås! Sånt måste jag ju också ha plats för!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Grey´s.. jag älskar den serien :D

2007-03-21 @ 15:30:31
URL: http://ciline.blogg.se
Postat av: kattis

Sommarkläder tar ju så lite plast, så du får nog ner mycket mer när du ska hem... finns säkert masor av fina och roliga grejer att shoppa där.Se bara till att inte Linda köper för många grodor... hahaha!

2007-03-21 @ 20:10:59
URL: http://kattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0