After work

Jag, Jesper, Roffe och Katarina (vilket gäng) hamnade på Londoner och tog en spontan after work. På två timmar hann det slinka ned fyra cider och två päronkonjak. Inte illa pinkat. Och det kändes också när jag gick därifrån klockan halv fyra för att hämta barnen på dagis. Vilken morsa va!?

Trevligt var det i alla fall och jag fick än en gång känslan av hur roligt och fritt det var innan man skaffade barn. På den tiden då man kunde ta en after work och snacka skit i timmar utan att behöva bry sig om något annat. Det är andra tider nu. Men det är så klart roligare tider nu fast på ett annat sätt. Det ena behöver dock inte utesluta det andra vilket jag tydligt visade idag.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha morsan kommer på dagis osandes alkohol *hahaha* Tänker ofta när du skriver om dina spontana after works eller liknande. Sånt finns inte på världskartan här uppe eftersom man oftast som alltid är i behov av bil...

2007-05-25 @ 19:40:23
Postat av: A

Ja, här nere använder vi apostlahästarna! : )

2007-05-25 @ 20:45:27
URL: http://norrtjejen.blogg.se
Postat av: Erica

Haha nu fick hon allt till det !! :-)

2007-05-25 @ 22:37:32
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Kattis

Vilket gäng!!! Men jag förstår att ni hade roligt!

2007-05-25 @ 23:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0