Helgen som gått

Hade en sån skön söndag. Vi åkte till IKEA och handlade lite saker och det är ju alltid lika roligt! När vi kom hem fixade jag iordning barnens rum, skruvade fast hyllor och en "ramla ur"-sida på överslafen av våningssängen. Sen sov jag middag med Isabella, badade trollen och klippte gummans lugg. Kolla själv hur söt hon blev!

image111

Kvällen avslutades i soffan. Jag och Pata myste med godis och såg "Talladega Nights" som dock var en riktigt dålig film. Det är ju en komedi, men jag skrattade bara en gång. Kanske är det min humor det är fel på för Pata fnissade flera gånger bortifrån sin soffa. Eller så är det han som är töntig. Ja, det är nog det senare som är rätt.
Det har varit en mysig och rolig helg med många galna skratt, god mat och mycket sömn! Fler såna här helger tack!

Kommentarer
Postat av: Erica

Men hur söt får man bli egentligen..? Bara det där linnet hon har på sig får en att smälta =)

2007-05-14 @ 22:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0