Hemma tidigt

De ringde från dagis och ville att vi skulle hämta Isabella. Hon hade tydligen hostat så hon hade kräkts. Det är första gången på tre år de ringde från dagis, men min chef muttrade lite ändå, vilket jag i och för sig struntade i.

Väl hemma har dock gumman inte hostat en enda gång. Hon har ingen feber och mår hur bra som helst. Skumt. Hon kanske bara hade fått något i halsen.

Det var i alla fall skönt att komma hem tidigt. Jag kände mig jättetrött och har sovit en stund med ena ögat öppet medan barnen har lekt och rivit ut sitt rum. De har testat alla leksaker som finns där inne tror jag. Men å andra sidan är det ju det de är till för. Nu har Kalle dukat upp för picknick i hallen så det är bara att gå och bänka sig. Han bjuder på kakor, ägg och tomater. Konstig blandning men det blir säkert gott....hmmm.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0