Länge sedan jag körde en lista. Snor en från Erica...

Antal...

... gånger du varit kär: Fyra gånger, och då menar jag de gånger jag varit kär på allvar.

... gånger ditt hjärta brustit: En gång

... hjärtan brustet på grund av dig: Många, det har oftast varit jag som dumpat.

... tjejer du kysst: Linda

... gånger ditt namn varit med i tidningen: Hahaha, kan inte räkna dem. Typ tio gånger i veckan.

... ärr du har på kroppen: Många. Har vattkoppeärr överallt, två stora ärr från ljumskbrock-operationer, plus ett stort antal som jag fått då jag jämt och ständigt kliar sönder myggbett.

... vad har du gjort idag: Promenerat till jobbet, ätit frukost, läst tidningar, haft reportermöte.

... var det kul: Nej, inte särskilt

... brukar du svära mycket: Ja fan!

... när stiger du upp på morgonen: Om jag jobbar- 06.30. Om jag har sovmorgon- vid 10.00

... gillar du att slåss: Nej

... vad har du på dig: Svarta leggings, en grön klänning och nya vita skor

... vad ska du göra ikväll: Äta middag, bada barnen, se Greys Anatomy, sova

... vad är du allergisk mot: Pälsdjur, nötter, avocado, fiskrom och några fler småsaker

... använder du hårspray: Sällan

... kan du stå på händer: Hahaha, nej knappast

... salt eller socker: Salt

... gillar du ketchup: Nja, till spagetti och köttfärssås är det ett måste, men inte så mycket annars.

... kan du sjunga: Ja, det kan jag väl

... länder du vill besöka: Skulle gärna besöka alla, men Japan och Vietnam är två som ligger högt upp på önskelistan. Har aldrig varit där.

Kommentarer
Postat av: Erica

Och jag snodde listan från Kerstin, modebruttan du har med på din blogg *hihi*

2007-05-23 @ 11:55:38
Postat av: Charina

Om du kan sjunga eller inte, är inte det något som är konstaterat inför självaste Idoljuryn??

2007-05-23 @ 12:26:47
Postat av: Peter

Men du....på tal om idoljuryn. På ditt nya jobb så antar jag att du fortfarande får VIPbordet på idolfesten i år?!?! Blir besviken annars ;-) haha

2007-05-23 @ 22:55:26
Postat av: A

Peter- vet inte. Får se till att ordna det! Eller så tar jag rygg på dig! : )

2007-05-24 @ 14:42:51
Postat av: Peter

Häng på bara! =)

2007-05-24 @ 15:09:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0