Lite av varje

Klockan är ett och jag har inte gjort många knop i dag. Det är lugnt på tidningen. Jag och Jesper sitter och planerar att vi ska gå och ta ett glas vin och surra lite innan vi drar hem så vi hoppas på att kunna smita om en halvtimme eller så. 

Sen kallar vardagen. Ska hämta barnen och hem till tvättstugan som början klockan fyra. Spännande värre. Sedan blir det tacos och mys. 

Ser fram emot då barnen har somnat sött i sina sängar. Då ska jag och Pata sätta oss vid datorn och boka en resa utomlands. Som det ser ut kommer vi att hamna i Grekland. Längtar massor för här hemma verkar vi ju inte få någon sol. Maj har ju varit en riktigt dålig månad om vi snackar väder. Tio grader på sin höjd och blåsigt. Hoppas sommaren blir bättre, om den nu kunde börja någon gång. 



Kommentarer
Postat av: Erica

Flytta upp hit för här lyser solen för fullt..=)

2007-05-25 @ 15:04:53
Postat av: Charina

I Luleå lyser solen och jag har utnämnt denna dag som årets första sommardag.

2007-05-25 @ 15:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0