Lördagsbabbel

Solen skiner och det är varmt ute! Kan ni tänka er! Barnen sov till åtta, sen steg vi upp, myste och åt frukost. Har städat lite och väntar nu på att Patrik ska vakna så vi kan gå ut och njuta av det fina vädret. Ska ta en långpomenad så Kalle får cykla och vi får motion. Sen ska jag förbereda lite inför kvällen. Ska baka en choklad-cheesecake. Hur smarrigt låter inte det. Vi får hoppas att den är lika god som den låter.

Bokade en resa igår. Vi åker till Platanias i Grekland första veckan i oktober! Hoho, så mysigt! Nu får man gå och längta efter det hela sommaren och hösten! Ska bo på ett fint hotell i en tvårumslägenhet på nedre botten. Barnen kan leka fritt på gräset utanför och vi kan slappna av och behöver inte oroa oss för att någon ska klättra på balkongräcket och ramla ned. Blir så himla roligt!



Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh vad mysigt att åka till Grekland. Vad heter hotellet? *nyfiken* vill ju se det på nätet... ;-)

2007-05-26 @ 11:52:16
Postat av: Linda

Åh vad avundsjuk jag blir... Det låter ju helt underbart. Jag älskar Grekland.
Hoppas allt är bra med er annars.
Här är allt rätt bra, förutom Wille som har 40 graders feber!:-( Så för våran del blir det en lugn helg. Nästa helg kommer mina föräldrar. Det ska bli så underbart skönt.
Vi får försöka boka in en kväll när vi kan komma och terrorisera er..:-)
Kram kram
Hälsa alla

2007-05-26 @ 13:58:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0