Måndag

En hel arbetsvecka ligger framför en och det känns väl sådär. Njöt så mycket av ledigheten i helgen att jag inte alls var redo för att arbeta igen. Och nu när jag ska byta jobb är jag ju inte supermotiverad heller. Längtar mest till att börja på nya jobbet och få göra nya spännande saker som jag länge velat göra. 

Den här veckan är dessutom helt tom vilket är ovanligt för min del. Men det är bra för nu jäklar ska jag ta tag i mat och träning igen. Har gjort klart för Patrik att det är GI som gäller hemma hos oss framöver. Barnen kan få pasta förstås. I veckan ska jag träna minst tre gånger och i helgen ska jag ut och springa. Därmed basta. Min slöperiod är härmed över. Tur att jag ätit upp alla bullar i helgen för sånt får absolut inte finnas i skafferiet när jag sätter igång.




Kommentarer
Postat av: Kattis

Här är det också "nytoliv" som gäller - från och med i kväll då mamma och pappa åker hem. Har ätit konstant i helgen - glass, godis, kakor och massor av god mat! Ska ut och springa i morgon efter jobbet då Lelle ska döma fotboll!
Förstår hur du känner med jobbet - kände precis så innan kag slutade. Men tänk vad snart det är tills dess!!! :-)

2007-05-21 @ 14:44:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0