Platt fall

Vet inte vad jag ska säga. Ett sånt fiasko har jag aldrig tidigare skådat. Stackars Ola Salo och The Ark som visserligen inte gjorde sitt bästa framträdande men som ändå skulle ha kommit bland de fem bästa. Fattar nada.

Lotta Bromé vann och det var väl kul för henne. Men hur rolig var den? Inte särskilt.

Vad i helvete var det med Ukraina? Hur tänker folk?

Kval nästa år. Vem hade kunnat tro det? Ingen!

Till sist en bekännelse så här när vi vet hur det gick. Jag hade fel när jag trodde att The Ark var det bästa vi kunde skicka. Med Måns och Cara Mia hade vi sluppit kvala nästa år. Kattis, Kattiz och Erika- ni hade rätt!


Kommentarer
Postat av: Charina

Ja men visst är det jobbigt nu!
Tycker visserligen att Serbiens låt var rätt ok, och ännu mer ok blev den när den passerade det där ******* Ukraina. HUUU så hemskt. Själv blev jag nog lite kär i Finlands bidrag. NÄr hände det förresten att vi gav Finland 12 p sist.. Har det hänt tidigare??
Jag tror vi hade klarat oss bäst med att skicka Magnus Carlsson - förstås..

2007-05-13 @ 01:03:11
Postat av: Kattis

Vad var det jag sa... hahahaha... så skönt att få säga så ibland! ;) Men vem vet, kanske inte Måns heller lyckats charma Europa?!

2007-05-13 @ 10:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0