Produktiv

Efter en mysig kväll igår med Ulrika på besök masade jag mig upp med barnen klockan sju i morse. Patrik fick ligga kvar till nio och efter det gick vi ned till parken så Kalle fick cykla lite. Jag smet iväg en sväng i centrum medan de roade sig och inhandlade färg och möbeltassar och när vi kom hem igen satte jag igång med mitt stora roliga projekt; att fixa barnrummet.

Nu har jag målat våningssängen vit och så ska vi kapa benen på den så att Isabella kan börja sova i den. Sen åker spjälsängen ut och därefter har jag massor med plats att göra allt jag drömmer om. Jag ska sätta upp en fin lampa åt Isabella och wallies på väggen vid sängen. Sen funderar jag på att göra en väggmålning med vatten och fiskar. Blev inspirerad av några bekanta som jag besökte under valborg. Men jag måste suga lite på den karamellen och jag vet att Patrik kommer att lägga in bromsen. Tråkmåns, säger jag redan på förhand.

Nu ska jag slänga mig i sängen en stund. Barnen har åkt till farmor och farfar och jag njuter av tystnaden. Halv sju ska jag vara snygg och redo för Dans 35-års fest! Ska bli riktigt roligt! Party party!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0