Sådär!

Då är midsommarafton klar! Jag är en sån som måste planera midsommarafton i god tid. Det är den viktigaste och roligaste högtidsdagen, förutom julafton då förstås. I år ska vår familj och Linda och Dan fira i Waxholm. Har hyrt en stuga och det blir dans runt midsommarstången, silllunch, grillning och hela kittet! Så mysigt!

Jag avskyr tanken på att sitta i en lägenhet på midsommar. Jag vill ha strand, vatten, gräs, blommor, en veranda och grillning. Och nu får jag som jag vill. Nu hoppas vi på sol också förstås!

Kommentarer
Postat av: KB

Vad mysigt det låter :-) Vi kanske ska till högakusten... eller så blir det att vara i byn som tradiotion :)

2007-05-04 @ 15:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0