Sjukstuga

I natt vaknade Isabella med nästan 40 graders feber. Jag har också haft feber i natt, inte så högt men ändå så pass att mitt täcke har varit fuktigt för att jag svettats så mycket. Har snuva och är allmänt hängig. Så jag var snabb på att anmäla mig som frivillig att vara hemma med gumman i dag.

Kalle fick också stanna hemma och det känns faktiskt väldigt mysigt att bara hänga inne då regnet smattrar mot fönsterrutorna som det gör idag. Vi ska bygga lite lego, titta på film i soffan tillsammans och sova lite middag då Isabella ska sova. Sämre kan man ha det.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Nämen stackars liten. Sjuk igen!? Har hostan försvunnit? Ja, jag förstår att du tycker det är skönt att vara hemma - och inne - när det regnar. Liksom "lagligt" att bara vara då. ;-)
Hoppas ni mår bättre allihopa snart.
Ska i väg och jobba, börjar 13.30.
KRAM!!

2007-05-28 @ 12:32:34
URL: http://kattise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0