Skön kväll

Patrik ska på kryssning ikväll och jag ser fram emot att vara själv med barnen. Pratade just med Kalle i telefon och vi bestämde att vi ska ha en riktig myskväll. Vi ska först och främst äta gott. Problemet är bara att vi har lite olika krav på vad som är gott. Han har beställt potatisbullar och han får som han vill. Jag ska dock äta något annat smaskigt som jag ska handla efter jobbet. Då är alla nöjda. 

Sen ska vi äta något sött och onyttigt medan vi myser i soffan under en filt när Isabella har somnat. Och när Kalle slutligen har knoppat in ska jag duscha och krypa ned i nybäddad säng och se det senaste avsnittet av "Greys Anatomy" som jag spelade in i onsdags. Hur skönt låter inte det. Blir lycklig bara jag tänker på vilken mysig kväll jag ska ha!

Kommentarer
Postat av: Linda

Stackar dig!! Jobbar du idag!
Då är det ju tur att du får en härlig musfredag med Kalle.
Ska ni göra nå kul i helgen?
Kram

2007-05-18 @ 13:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0