Suck

Nu känner jag plötsligt att det hade varit bra om vi hade åkt hem igår istället för i morgon. Barnens kusin har fått magsjuka och vi har ju tillbringat en hel del tid med henne. Skulle vara så typiskt om barnen får kräksjuka nu igen, när vi nyss har haft en rejäl sväng. Lagom till helgen när vi ska på Dans 35-års fest.

Jag hoppas att vi överhuvudtaget hinner ta oss hem imorgon. Nu vet jag att jag målar fan på väggen. Men jag verkligen hatar magsjukahelvetet och nu är jag så rädd för allt så jag knappt vågar ta i något och tvättar händerna stup i kvarten. Jävla skit.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Håller tummarna att ni klarar er!

2007-05-01 @ 20:51:06
Postat av: Erica

Men gud vilken sjukdomsepidemi som drabbat Wikströms-släktet... =) Nog klarar ni er.. tänk positivt :-)

2007-05-01 @ 20:53:41
Postat av: KB

Få se om jag blev smittad av fontänen jag fick på mig. Håller tummar o tår att ni klarar er hem..

Kram

2007-05-01 @ 22:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0