Tack!

Tusen tack för alla era gratulationer! Det känns jättebra! Har skrivit kontrakt i dag och den 2 juli börjar ett nytt kapitel i mitt liv. Det blir enormt spännande!

Skönt med en kort vecka. Jag jobbar dock fredag som så många andra så det blir inte så stora utsvävningar. Hoppas det blir en kort dag på fredag i alla fall eftersom vi ska på middag hos Patrik och Wiveka på torsdagkväll och det brukar alltid bli rätt sent. 

På fredagkväll åker Patrik på kryssning med några killkompisar så jag och barnen ska mysa. Sen ligger resten av helgen öppen för förslag. Det skulle inte sitta fel med lite fint väder, men det är ju samma skit hela tiden. Rätt kallt, ibland sol och ibland regn. Sommarvärmen känns långt bort. 





Kommentarer
Postat av: Kattis

Varför kompar du inte på fredag?
Själv är jag ledig onsdag, fredag, lördag och söndag... ville inte kompa på torsdag då det är röd dag med ob 2 hela dagen! ;-)
Mamma och pappa kommer i morgon eftermiddag. Ska bli så kul!

2007-05-15 @ 13:08:51
Postat av: Anonym

Vad vet du om medelsvenssons??
http://www.scb.se/templates/klassrummet/tipsrad_msvensson.asp

2007-05-15 @ 15:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0