Tjena

Hela min träningsplanering gick i stöpet igår. Patrik åkte på Solvalla med Per direkt efter jobbet och då kunde ju jag inte gå till gymmet. Istället kom Ulrika hit. Vi käkade middag och landade sedan i soffan med var sitt glas vin i handen när barnen somnat. Vin blev till drinkar och när Patrik kom hem klockan tolv satt vi fortfarande och babblade. I dag har jag faktiskt lite ont i huvudet, men det var värt det eftersom vi hade så himla mysigt. Jag kommer dock inte ge mig ut och springa.

I dag ska vi på middag hos Patrik och Wiveka. Ser mycket fram emot det eftersom vi inte har träffat dem på länge! Och då vi ska ta en taxi hem kan både jag och Pata avnjuta ett glas vin till maten. Trodde först inte att vi skulle kunna åka eftersom Isabella hade feber i natt, men nu verkar hon pigg och glad förutom lite hosta så det är lungt. Kommer garanterat att bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0