Jobbiga nätter

För andra natten i rad har Isabella gråtit och gråtit och gråtit. Och jag som ska upp vid sex känner då panik över att jag inte får sova och blir därmed en dålig mamma. Jag blir irriterad på henne. Jag går upp, ger henne nappen och bäddar om henne. Sen går jag med arga steg och lägger mig och låter henne gråta med förhoppningen om att hon ska tröttna, lägga sig och somna om.

Patrik är den snälla föräldern. Han  klarar inte av att höra sin dotter gråta. Därför har han också sovit med henne två nätter på raken nu för att få lugn och ro. Vi är båda så trötta att vi ser i kors och i dag på jobbet kände jag att jag nästan mådde illa för att jag behövde sova. Ber till Gud att den här natten blir bättre!

En rolig sak hände i dag i alla fall! Jag fick veta att jag får gå på Idol-finalen. Det är inte säkert att jag tar mig till Globen, men jag får med säkerhet mingla på efterfesten och det är ju viktigast! Fan så trevligt!

Nu- lägga barnen, packa en kartong, krypa i säng och se inspelat Greys Anatomy, glo på de desperata hemmafruarna och sedan somna! Börjar nästan snarka bara av tanken!

image202

Så här gott önskar jag att hon kunde sova igen.


Kommentarer
Postat av: Peter

Men jaaag då!:-D. Vill också gå..vi får se om de löser sig.

2007-11-20 @ 21:41:26
Postat av: A

Peter- Jaaa! Du måste gå! Jag har ju bara en biljett så jag hoppas på att träffa många jag känner där!

2007-11-21 @ 07:12:54
Postat av: Peter

Jaa, jag jobbar på det :-)...det är MYCKE svårare i år kan jag säga.

2007-11-22 @ 12:25:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0