Snopet

Det blev ingen ny frisyr i dag. Jag har nämligen en mycket speciell frisör. Ringde honom kvällen innan och kollade om han kunde tona och klippa mitt hår innan jag skulle till jobbet vid kvart i ett. Han bad mig komma in halv tolv så skulle nån annan börja tona håret och sen skulle han komma vid tolv och klippa mig.

Men när jag kom in hade ingen tid att börja tona mitt hår och när klockan var kvart över tolv och jag hade väntat i 45 minuter på min frisör så ledsnade jag och gick. Måste ringa i morgon och ordna en ny tid. Det är tur att han är riktigt bra och billig som fan. Det får mig att förlåta hans knäppa beteende.

Kom hem för en halvtimme sedan efter en kväll där det inte har hänt några större saker men som ändå har hållit mig sysselsatt. I morgon börjar jag tio och jobbar till sex och sen är det äntligen helg igen! Måste upp på vinden och rota efter flyttkartongerna så jag kan börja packa på lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0