Vabb

I dag hann jag jobba två timmar, sedan ringde de från dagis och bad mig hämta Isabella. Hon var lös i magen och hade feber- hela 37,9! Jag packade lite svärande ihop mina saker och åkte hem och hela tiden irriterade jag mig på att dagiset ringer för minsta lilla. 37,9 är ju knappt feber.

Men när jag kom dit så såg hon faktiskt väldigt sjuk ut. Alla andra barn var ute medan hon låg och sov i soffan inne. Hon hostar och snorar och är trött så det var rätt av dem att ringa. Någon feber syns dock inte till.

Kalle har börjat nysa så det blir väl en förkylningsdust där också inom kort.

Har packat tre lådor idag och de växer sig runt väggarna. Hela vardagsrummet är nedpackat och sakta men säkert tömmer jag alla garderober. Det går framåt  och det känns bra att vi har börjat i god tid. Jag känner mig inte det minsta stressad utan kan lugnt koncentrera mig på att surfa på IKEA och andra inredningsbutiker och fantisera om vad jag ska shoppa till hemmet istället.

Kommentarer
Postat av: Kattis

Stackars liten. Hoppas hon mår bättre snart!
Ja, visst är det skönt att börja packa i tid? Och drömma om nya grejer!!! Har ni bestämt er för att köpa nåt mer än soffan? berätta - är ju så nyfiken! :-)

2007-11-26 @ 18:19:36
Postat av: A

Har suttit och skrivit upp sånt vi vill köpa men det är ju mest småsaker som lampor, mattor, handdukar, tvättkorg osv...det blir kul att åka på IKEA nästa gång! ; )

2007-11-26 @ 18:44:15
Postat av: A

Har suttit och skrivit upp sånt vi vill köpa men det är ju mest småsaker som lampor, mattor, handdukar, tvättkorg osv...det blir kul att åka på IKEA nästa gång! ; )

2007-11-26 @ 18:44:23
Postat av: A

Ooops jag tyckte tydligen att det skulle bli sagt två gånger! Haha!

2007-11-26 @ 18:45:14
Postat av: Kattis

Hahahaha... ja det var ju skoj att du tycker att det är så kul att köpa nya grejer! :-D
Vill också köpa grejer... :-)

2007-11-26 @ 21:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0