Avslöjar väl då!

Ok, då är det bestämt och inte längre hemligt. Jag ska byta jobb- igen!

Har fått ett erbjudande om en fast tjänst som redaktör och reporter på Metro.se och tackat ja! Jag trivs ju väldigt, väldigt bra på Expressen och jag kommer att sakna mina jobbarkompisar men ett fast jobb är ett fast jobb. Dessutom får jag testa att jobba som redaktör vilket kommer att ge mig en större bredd om jag vill byta jobb i framtiden.

Den 2 januari börjar jag på Metro och det känns spännande, roligt och lite ångestfyllt. Som vanligt då man ska börja ett nytt jobb. Som tur är känns det alltid bättre efter en dag eller två.  

Det blir ett spännande år även nästa år! Kul! Och det roligaste av allt...nu kan vi köpa hus!!!!!


Kommentarer
Postat av: Helena Wikström

Men vad kul - Grattis till det nya jobbet. Jag trodde visserligen att du redan hade fast på Expressen - men när så inte är fallet så förstår jag att du byter, som sagt ett fast jobb är ett fast jobb.
Grattis och lycka till!

2007-10-29 @ 19:41:24
Postat av: A

Tack! Nej, jag hade en projektanställning som jag fick förlängd till i maj och därefter var det tänkt att jag skulle få fast. Men jag vågar inte stanna och chansa när jag nu fick ett erbjudande!

2007-10-29 @ 20:03:41
Postat av: Anonym

Grattis! Förstår verkligen din situation, då ni är i hustankar dessutom! Nu kan du pusta ut..är övertygad om att det är ett minst lika roligt jobb och dessutom mer varierande! Kram Jenny

2007-10-29 @ 20:59:57
Postat av: Natasa

Hej,

GRATTIS, skitt vad kul och vad snabbt det gick....hörde lite rykte av Patrik, men förstod aldrig att det var nu nu. Hus också, hoppas att ni hittar nåt bra hus norr om Stockholm och då jäklans måste vi bli bättre på att ses :)
Kram

2007-10-29 @ 21:19:57
Postat av: Charina

Grattis!!! Vad skoj med nytt jobb!

2007-10-29 @ 21:36:04
Postat av: Peter

GRATTIS!

2007-10-30 @ 08:36:15
Postat av: Maria

Jättegrattis vännen!!! Vad härligt och lite mer utmaningar är ju aldrig fel!!

Kramar Maria

PS hälsa familjen från oss alla!

2007-10-30 @ 09:04:15
Postat av: KB

Grattis :-)

2007-10-30 @ 10:16:03
Postat av: Kattis

Säger väl grattis en gång till! Kommer gå hur bra som helst! ;-)
Kram!

2007-10-30 @ 12:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0