Det är mycke nu

Mamma och pappa är här och om några timmar väntar vi Daniel och Micke som just nu sitter i en bil på väg ned från Luleå. I morgon är jag ledig och ska hjälpa bröderna att sälja löjrom på Expressen och på SE&HÖR. Sen ska jag käka lunch med Linda och Kattis på mitt gamla jobb. Därefter blir det kanske att gå i centrum med mamma och pappa och barnen. Blir en trevlig dag!

Det händer sååååå mycket i mitt liv just nu. Jag kan inte berätta något just nu (som vanligt) men jag lovar att ni ska bli varse så småningom! Det är roligt i alla fall. Men jag är INTE gravid, som en tjej trodde att jag var i går.

Jag hade skaffat en grej på Facebook som heter graviditetsklocka. Jag gjorde det för att jag skullle kunna följa Lindas graviditet. Men folk som såg detta drog sina egna slutsatser och gratulerade mig till den väntande tillökningen. Jag höll på få spader och tog genast bort den där grejen från min sida. Fan heller. Inga bullar i min ugn tack. Im done.

Nej, detta är något annat och jag känner mig alldeles pirrig och stirrig.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vadå, ska du luncha i morgon med Linda. Bra att du säger till. Jag har hur som helst inte tid Har en massa viktiga artiklar att skriva, ha, ha. Hoppas vi ses en snabbis i morgon och du MÅSTE berätta vad det är!!!!!
Kram lotta

2007-10-25 @ 20:47:00
Postat av: A

Jag bestämde att luncha med Linda precis innan jag skrev det! Hahaha. Jag bjöd faktiskt in mig själv, hon och Kattis skulle luncha. Du är såååå välkommen! Jag bjuder in dig också!
Kommer in vid tio!
Kram!

2007-10-25 @ 21:21:27
Postat av: Katis

Hahaha... ni är roliga ni! trodde bara Linda skulle Luncha med mig, att du var upptagen med dina gäster. Men nu blir jag extra glad när du också ska haka på! Då får du böckerna samtidigt!
Ses i morgon...
Puss & kram!

2007-10-25 @ 23:36:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0