Finns det hjärterum så finns det...

Började dagen med att bära ned en soffa från vinden som ska stå i barnens rum. Den har stått där tidigare och den senaste tiden har jag känt att jag saknat den. Dessutom är det en bäddsoffa och till veckan behöver vi en massa sängplatser.

Mamma och pappa kommer på onsdag och någon dag senare kommer även mina bröder Daniel och Micke och våldgästar. Deras mission i Stockholm är att sälja löjrom och jag har redan krängt några kilo åt dem på tidningen. Hur som helst blir det fullt hus. Det är bara roligt förstås och nu när soffan står på plats finns det sängar till alla också.

Har städat och donat under dagen. Damsög hela lägenheten och tänkte vaska golven då Isabella provade sina sandiga skor och gick en promenad i alla rum. Så nu är det lika sandigt som det var innan. Så är det när man har barn. Damsugaren ligger framme i stort sett hela tiden.

Känner att jag skulle vilja ta fram stora sopsäckar och rensa bort skor, kläder och annat som inte används. Men hälften är Patas och hans saker rör man inte eller kastar ostraffat så jag väntar nog. Jag är inte boss i alla lägen. Han är och river ut Dan och Lindas nya hus så jag får helt enkelt vänta med min rensning tills i morgon. Då ska här slängas!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ha en fortsatt trevlig helg! :)

2007-10-20 @ 15:20:10
URL: http://alltomhanna.blogg.se
Postat av: A

Tack detsamma!

2007-10-20 @ 17:03:55
Postat av: KB

Åhh, hade också velat komma ner när alla andra är där.... även om grabbarna(mer gubbarna) ska sälja löjrom. Tänkte att gumman skulle åka med o träffa kusinerna.... men hon ska ha kalas inte vara i november som hon själv säjer (och kalaset ska inte vara i november :-))
Massoe med kramar till er!! Saknar er i massor

2007-10-21 @ 13:10:06
Postat av: A

Ja det hade varit kul om ni också kom. Tänkte faktsikt att Mikaela kanske skulle med. Men jag förstår om hon vill ha kalas med kompisarna!
Kram!

2007-10-21 @ 15:37:03
Postat av: KB

Hehe... jag var nog trött när jag skrev inlägget.. :-D

2007-10-21 @ 17:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0