Kalastider

Har varit på kalas hos Ulrika, Patriks syster. Hon, Patrik och deras lillebror Jocke fyller år med några dagars mellanrum så det är mycket firande så här års. Vi hade som vanligt mysigt och trevligt. Ulrika hade gjort god buffé och till det drack hon, jag och svärmor lite vin. Dessutom planerade vi julafton.

Vi ska fira hos Ulrika i år allihopa och jag ser verkligen fram emot det! Känns så himla bra att jag har hamnat i en familj jag tycker om att vara med!

Dagen i övrigt har mest handlat om städning. Jag har passat på när det helg och man har lite ork. Har rensat och skurat och fejat men känner mig fortfarande inte färdig. När man väl börjar hittar man hela tiden nya saker som behöver göras.

I morgon ska jag försöka hinna till frisören efter jobbet. Har inte klippt mig sen i juli så det är verkligen på tiden. Ska färga lite mörkare också. Blir kul att förnya sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0