Upp och ned

Det är lite upp och ned just nu. Vet inte vad som händer framöver med saker och ting och det ger mig huvudvärk. Men det löser väl sig som kärringen sa då hon sket i vasken. Och det är ingen idé att ni frågar vad som hänt för jag kan ändå inte berätta.

I dag har jag satt upp ett tält i barnens rum och det var ingen enkel match. Jag ser mig själv som en hyfsat teknisk person men det här var inte ett vanligt tält och det tog sin tid innan jag klurade ut hur jag skulle bära mig åt. Sedan tog det en bra stund innan jag lyckades få ihop det. Men nu står det äntligen där i all sin prakt. Jag och Kalle har bäddat mysigt där inne och han har bestämt att han ska sova där i natt. Vi får väl se hur det blir med den saken.

I morgon ska jag ut och dricka vin med min goda vän Åsa. Vi har inte setts på väldigt länge så det känns bra och roligt att få uppdatera varandra på vad som hänt sedan sist. Vi ska ses på Sky bar efter jobbet och jag längtar redan!

Ikväll blir det soffan och Greys Anatomy förstås!

Kommentarer
Postat av: Linda

Men vad har jag sagt om att säga A men inte B!!!!!
Du vet ju hur nyfiken jag blir...:-)
Hoppas allt är bra med dig och att vi får ses snart.
Saknar dig.
Kram

2007-10-17 @ 19:22:01
Postat av: Charina

Du har bara en massa hemligheter! Irriterande nyfiken blir jag.

2007-10-18 @ 11:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0