Vilket sätt

Det blev ingen ny frisyr i dag eftersom min frisör var på semester. Vilket sätt att åka bort utan att meddela mig. Nu får jag se tråkig ut i håret en vecka till eftersom i dag var den enda dag som det funkade rent praktiskt för mig att gå dit.

Känner mig sjuk. Det värker i hela kroppen och innan vi åt middag trodde jag att det var magsjuka som låg och lurade. Men nu när jag har käkat känns det lite bättre. Det kan bero på att jag är trött. Jag sov så mycket på söndagen att jag var superpigg i går när jag skulle somna. Och ju mer timmarna gick desto mer stressad blev jag och då kunde jag absolut inte somna. Så det var nätt och jämt att man kunde hålla ögonen öpnna i dag på jobbet.

Tänkte sova tidigt ikväll men så insåg jag att det är Prison Break-premiär så där försvann det alternativet. Men det slutar elva och jag lär somna innan eftertexterna börjat rulla.

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha och det är omöjligt att gå till en annan frisör då?? =)

2007-10-22 @ 20:10:02
Postat av: A

Självklart! Endast en person får sätta en sax i mitt hår och det är Alex, min älskade frisör!

2007-10-22 @ 20:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0