Gott och blandat

Det var strul med bloggen i går så det blev inga inlägg. I dag går det tydligen bättre.

Var och drack lite vin med Jesper, Ola, Lotta och Katarina från mitt gamla jobb i går. Surrade om ditten och datten och hann med det mesta av det senaste skvallret. De drog vidare på någon bokrelease medan jag åkte hem. Kom hem vid åtta, något snurrig av vinet eftersom jag inte hade ätit någon middag. Kröp i säng vid tio och var därför ändå hyfsat på alerten i dag på jobbet. Och tur det eftersom det hände grejer i "min" stad.

Jag hann titta en stund på "Idol" i går och ställer mig frågande till en sak angående det ämnet. Är jag konstig eller är det fler än jag som tycker att Daniel Breitholtz är en riktigt sexig snubbe? Jag vet inte vad det är med karln men ända sedan han gjorde entré i rutan har jag tyckt att han har något speciellt. Kanske är det humorn som gör det? Han är i alla fall hot. Någon som håller med mig?

                                                      *****************

Gjorde värsta klippet i går! Lotta hade köpt ett par stövlar på rea som normalt kostade över tusen kronor men som hon ångrade sig om. Så då fick jag köpa dem för 99 spänn! Hallå! De var hur fina som helst och satt som gjutna på mig. Kan man ha mer tur? Och jag som var i STORT behov av ett par höstskor!

                                                      *****************

Framför mig ligger just nu fyra pass! Det vill säga ett till varje familjemedlem! Vilken tur eftersom vårt plan till Grekland lyfter om exakt 18 dagar! Tjoho!

Kommentarer
Postat av: KB

Håller med dig... tycker han blivit sötare med tiden :-D

2007-09-12 @ 16:47:09
Postat av: KB

Men hallåååå!! Vad billigt!!!! Vill också ha nya skor.

2007-09-12 @ 16:47:37
Postat av: Erica

Han är INTE sexig... Gillar inte killar utan hår. Hit med en mörkhårig MANLIG karl så går jag nog igång =)

2007-09-12 @ 17:24:27
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Kattis

Vill se bild på stövlarna! (Svarta eller bruna? höga eller lite lägre? Klack eller inte?) Nyfiken i en strut! :-)
Fy tusan vad skönt med Grekland. Vill också åka!
Trist att vi inte hinner ses när jag kommer upp... hade arit sååå kul! Kram!

2007-09-12 @ 17:53:53
Postat av: Maria

Hej vännen,
Skulle behöva en mailadress till dig, du kan maila den till mig, har nämligen en inbjudan till din son från min son som jag tänkte var enklast att maila till dig...
Kramar Maria

2007-09-12 @ 21:05:55
Postat av: A

Maria- självklart! maila till [email protected]
Kram!

2007-09-12 @ 21:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0