Lite av varje

Måndag och jag har jobbat morgonpass och det känns hur bra som helst. Ska göra det hela veckan och jag hoppas verkligen att det blir fler såna veckor framöver. Det innebär att jag börjar klockan sex och slutar två. Sedan har jag minst två extra timmar att tillbringa med barnen. Och jag känner mig faktiskt inte så trött trots att klockan ringde kvart över fem i morse.

Har varit på BVC med Isabella efter jobbet och gjort 18 månaders kontrollen och den visade att hon var helt normal. Inte för att jag trodde någonting annat. Hon kunde fem till åtta ord precis enligt normen. Hon byggde med klossar och ritade med kritan. Duktig tjej.

Visserligen gjorde vi kontrollen två månader för sent. Hade vi gjort den i juli hade hon inte kunnat säga alla de där orden. Men det är ju ingen världslig sak, eller hur.

I morgon ska jag upp på mitt gamla jobb och säga hej. När de slutar ska några av oss ut och ta ett glas vin och surra skit. Trevligt med lite update på vad som har hänt sedan sist! Jag kommer dock att tacka för mig i tid eftersom jag som sagt ska upp med tuppen och vill vara pigg på jobbet.

image173

Min normala unge

Kommentarer
Postat av: Malin

Va söt hon är.... =)
Hoppas att allt är bra med er..
Vi får höras nån dag så kan jag komma och hämta sängen..
Kram Malin

2007-09-10 @ 19:39:08
Postat av: A

Ja vi får höras, men du ska inte hämta sängen. Den kommer jag ned med. Är du hemma nån kväll i veckan, förutom i morgon då?

2007-09-10 @ 20:04:25
Postat av: Malin

ok.. Om du orkar släpa ner den.. Annars så kan du ju ringa så kan vi släpa ner den tillsammans..
Jag är hemma alla kvällar i veckan vad jag vet just nu..
Men vi kan väl höras av på ons. kväll och kolla om vi båda är hemma och kan ju va bra om patrik och Anders är hemma också=)
Nu ska jag se på csi... Sen är det nog sovdags...
Ha en trevlig kväll ute imorgon..
Malin

2007-09-10 @ 21:06:08
Postat av: Kattis

Så himla söt... en riktig lite prinsessa. :-)

2007-09-10 @ 22:08:26
Postat av: Kattis

Så himla söt... en riktig lite prinsessa. :-)

2007-09-10 @ 22:08:48
Postat av: Kattis

Så himla söt... en riktig lite prinsessa. :-)

2007-09-10 @ 22:09:00
Postat av: Kattis

Så himla söt... en riktig lite prinsessa. :-)

2007-09-10 @ 22:09:20
Postat av: Kattis

Oj oj oj...m in dator blev helt knäpp! hahahaha. mennu fick jag i alla fall sagt det jag ville - och det går inte att missa! hahaha

2007-09-10 @ 22:10:37
Postat av: Anonym

Mosters tjej :-D
Hälsa mosters kille också :-)

2007-09-11 @ 08:44:26
Postat av: Linda

Det är klart lilla prinsessan kan allt!!:-)
Själv så har vi precis kommit hem från sjukhuset. Emil bröt armen och var tvungen att opereras...Som om det inte var nog med allt elände som våran familj varit med om i slutet. Nu är jag och Emil hemma och bara myser..
Hälsa alla
Och du TACK för en underbar middag och lite vin!:-)
Hoppas vi ses snart igen.
Kram kram

2007-09-12 @ 12:21:33
Postat av: A

Men vad säger du? Har han brutit armen? Stackarn, hur gick det till? Ja, ni har verkligen haft otur på sistone!
Det var så lite med middagen och vinet! Bara roligt! Krama Emil från oss!!!

2007-09-12 @ 12:44:37
Postat av: Linda

Ja han ramlade av en gungbräda och bröt armen ordentligt. Så dom var tvungen att söva han och operera. Usch vad otäckt det var när dom skulle söva han...
Men nu är det bättre, men han har ju ont och blir nog hemma en vecka eller mer.
Kram

2007-09-12 @ 13:01:52
Postat av: KB

Har lagt in denna bils som skrivbordsunderlägg :-)

2007-09-13 @ 12:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0