Lite hjälp

Jag vet inte vad det är, men den här veckan har jag varit så pigg att man kan tro att jag går på något. Har svårt att somna på kvällarna men är trots det inte det minsta trött på dagen. Känner mig förutom piggheten också ovanligt glad och lycklig. Börjar fundera om det är något i kaffet på jobbet? Eller om det helt enkelt är just jobbet. Att jag trivs, att Patrik har fått nytt jobb och lite andra saker som har gjort mig glad den här veckan.

På tal om glad. Hade tänkt göra er glada genom att bjuda på filmen som jag spelade in då Micke och Patrik sjöng karaoke på Golden hIts, men då jag istället filmade mig själv. Höll mobilen vänd åt fel håll. Ett äkta blonde moment.

Tyvärr vet jag inte om man kan och hur man i så fall lägger upp en video. Vet ni andra som har blogg.se kanske? Help!

Kommentarer
Postat av: Erica

Haha det vill jag se..!! Det går inte att lägga upp videor här men jag kanske kan hjäpa dig att få upp den på youtube, om du inte vill försöka själv =)*Haha* På youtube skulle den passa, bjud på dig själv vettja

2007-09-20 @ 20:13:16
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Erica

Jag ångrar att jag inte la upp den där videon på youtube som jag filmade när Micke skulle bestiga balkongen några meter upp, när vi hade låst i nycklarna.. Fan att jag raderat den!! Det var himla dumt!

2007-09-20 @ 20:14:39
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: Charina

Lite roligt att alla brunetter skyller sina dumma tilltag på att de hade ett "blonde moment". Jag läser det om och om igen.. Var det inte egentligen rätt och slätt ett "Anneli moment" ;-D

2007-09-20 @ 21:11:00
Postat av: Erica

Dumskalleklubben finns ju av en anledning =) haha

2007-09-20 @ 21:20:10
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: A

Ja den här grejen platsar i dumskalleklubben. Knäcker allt annat!
Charina- Nu ska du inte bli känslig för att du har bleka hårstrån! : P

2007-09-20 @ 21:36:01
Postat av: Charina

Jag är rätt hårdhudad när det gäller bleka hårstrån - kallades förmodligen inte för Kelly Bundy under min tonårstid för intet... Men dock, du verkar göra en hel del konstiga saker och det verkar mer typiskt du, än en hårfärg..liksom =)

2007-09-20 @ 21:42:32
Postat av: A

Charina- Ja, hahaha! Det har du nog rätt i!

2007-09-21 @ 11:41:18
Postat av: KB

Jag vet inte hur man lägger in en film... men jag vet hur man svarar på ett MAIL! HAHAHAHAHAAAAAAAAAAAHAHHAHAAAAA

2007-09-21 @ 16:40:46
Postat av: Erica

Men lägg upp den på youtube fan!!=)

2007-09-22 @ 13:40:20
URL: http://egirl.blogg.se
Postat av: A

Erica- Aldrig i hela jävla livet!! Hahaaha!

2007-09-23 @ 16:46:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0