Skumt

I dag hände någonting konstigt. Jag och festfixaren Micael Bindefeldt har aldrig, under mina år på SE&HÖR, dragit jämnt. Efter ett missförstånd för sju år hamnade vi på rejäl kant med varandra. Det har varit mycket tjafs kan jag lova.

Döm därför om min förvåning då han plötsligt kliver in på Expressen i dag och vi får syn på varandra. Jag trodde knappt att han skulle hälsa, men han vinkar glatt och kliver raka vägen fram och kramar om mig och vi båda beter oss som om vi älskade varandra. Och det var inte så att han inte kände igen mig. Nej, nej, han hade full koll på vem jag var. Vi pratade ett tag om ditten och datten och sen vinkade vi glatt hej då.

Vet inte vad denna vändning betydde. Är det att jag har bytt tidning? Eller har han gått vidare och lagt det gamla bakom sig? Det var ju i så fall på tiden. Eller spelade han bara?

Det var hur som helst väldigt trevligt, men väldigt konstigt.

Kommentarer
Postat av: Lotta

Älskade Anneli. Vill på intet sätt förringa din person men jag kan ta gift på att det är för att du bytt tidning till den fiiiina Exp som du faller honom på läppen igen... Puss Lotta

2007-09-25 @ 22:30:17
URL: http://vimmelmamman.blog.se
Postat av: KB

Du ser hur ytlig den där välden är *skratt*

2007-09-26 @ 10:13:07
Postat av: KB

Sätt in ett RRRRRRRRRRRRRRRR nånstans *haha*

2007-09-26 @ 10:13:35
Postat av: A

Lotta- Nej jag har aldrig trott att han har ändrat sig för att jag är jag. Det är självklart så att det är för att jag har bytt tidning.

2007-09-26 @ 10:29:42
Postat av: Linda L

Alltså, jag är helt säker på att när du berättade det där igår sa Mikael Persbrandt. Fattar du nu att jag blev så otroligt paff...

2007-09-26 @ 11:49:57
Postat av: KB

Look a like Tamela & http://www.sylvia-vrethammar.de/pictures/sylvia_vrethammar_080_w.jpg
Man kan tro att Sylvia är Tamelas mamma. Eller hur?

2007-09-26 @ 16:58:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0