Update

Bloggade inget igår. Hann helt enkelt inte för att jag satt och spelade poker på Facebook. Spelade med en massa norrmän och lurade av dem alla deras pengar.

I kväll är det en lugn hemmakväll med familjen. Har käkat och delat en flaska rödvin med Pata och nu ligger vi i var sin soffa och ser på "Blood Diamond" med Leonardo di Caprio. Filmen är lite för brutal för min del, klarar inte av att se barn plågas och dödas, men Leonardo visar som vanligt att han är en av världens grymmaste skådespelare.

Härligt med helg, synd bara att den rinner i väg. Helt plötsligt är det måndag igen och så får man bara se barnen några timmar om dagen. På helgerna får man därför passa på att njuta av varje sekund. Som tur är jobbar jag morgonpass nästa vecka och slutar klockan två. Då får jag några timmar extra med mina sötnosar!

image172

Världens härligaste ungar!

Kommentarer
Postat av: Erica

Spelade också poker igår, jag loosade allt jag hade. Har ju inget tålamod... Bara gå All in direkt och vinna eller försvinna =)

2007-09-08 @ 08:19:40
Postat av: Kattis

Har aldrig fattat det där med poker... men du är duktig du! Heja A!
Vilka sötisar. Längtar efter att få träffa dem! (och dig & Pata också såklart)

2007-09-08 @ 09:56:10
Postat av: Charina

Jag, Erik och Ante brukade ha pokerkvällar tidigare, kanske något vi ska testa när ni kommer upp nästa gång. Jag vinner nästan hela tiden och är omöjlig att läsa. Erik som naturligtvis har läst på säger att jag spelar ologiskt(!) Vad har det nu för betydelse, vinna är ju målet =)

2007-09-08 @ 12:34:50
Postat av: A

Charina- Exakt! Jag spelar också ologiskt. Är inte helt hundra på att det är just nu jag ska höja för att skrämma de andra, och såna grejer. Men det spelar som sagt ingen roll. Huvudsaken är att man vinner!

2007-09-08 @ 12:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0