Update!

Två dagar utan att blogga. Så lång tid har jag aldrig låtit det gå. Nu är det på väg utför. Nej, sanningen att säga så beror det bara på att jag varit jäkligt stressad de senaste dagarna.

I går kväll hade vi fest med jobbet. Våra härliga korrar var på besök och jag fick för första gången stifta bekantskap med dem vilket var otroligt trevligt! Vi käkade middag och partade på Zinkens krog. Men som vanligt då jag är på fest en vardagskväll, och ska jobba dagen efter, så kan jag inte riktigt slappna av. Jag önskar att jag kunde skita i att jag kommer att vara trött nästa dag och bara köra. Som för några år sedan då man kom hem vid fem på morgonen och sedan gick och jobbade vid sju.

Men nu är jag förståndig (eller tråkig) och anser att det inte är värt att må risigt dagen efter. Därför rundade jag av vid halv tolv och åkte hem. Jag skulle dessutom göra ett ganska omfattande och tidskrävande jobb i dag också som jag ville vara pigg inför och med tanke på hur dagen varit så var det tur att jag inte lyssnade på partydjuret inom mig.

Nu har jag semester!!!!!!!! Jag har varit ledig drygt en vecka på ett år så det känns minst sagt välbehövt! Nu väntar en lugn helg med tvättning och packning och på söndag bär det av till Grekland och Kreta! Kan knappt tro att det är sant. I en hel vecka ska vi bada, sola, mysa, äta gott, avnjuta gott vin, umgås, you name it...fantastiskt! Om vi nu inte får dåligt väder förstås. Då är det en MYCKET grinig norrländska som återvänder. I så fall...be ware!

Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha... Ja vi får böna och be att ni får bra väder!
Jag tänkte att om det inte gör dig nått så kan vi ju ta sängen när ni är hemma igen... Har lovat William att vi ska ut och cykla imorgon, och sen ska jag iväg på fest på kvällen...
Ha en bra semester!
Kram Malin

2007-09-28 @ 21:39:17
Postat av: Helena Wikström

Ha nu en riktigt skön och mysig semester - det är du värd!
Ledig en vecka på ett år - det låter som mig, fast tvärtom. Jag har inte ens jobbat en vecka det senast året!! (Snart hinner dock verkligheten ikapp mig, efter nyår är det dax att återvända till jobbet.)

2007-09-28 @ 21:46:24
Postat av: Peter

Ha så trevligt i värmen!

2007-09-29 @ 02:23:42
Postat av: A

Malin- Tack, det underlättar att lämna sängen när vi kommer hem. Även om jag knappast tror att ni är ute och cyklar i dag.... (
Helena och Peter- Tack! Vi ska ha det riktigt bra, hoppas jag!

2007-09-29 @ 13:09:04
Postat av: KB

Du är inte tråkig utan det är åldern som börjar ta ut sin rätt. För fan, du är inte 23 och barnlös... Nu är du gammal och måste ha energi till jobb, som kvinna ;-) och mamma. Det är ett jävla ansvar!!! :-D
D
Ha det så jävla underbart och skönt. Massor med kramar till lillgubben o gumman från moster.

2007-09-29 @ 13:10:08
Postat av: Linda

Hoppas verkligen att ni kommer att ha det bra på eran semester. Även om det inte är bästa vädret, så får du passa på att njuta av att vara ledig och bara Mysa!:-)
Hälsa familjen!
Kram Linda

2007-09-29 @ 13:17:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0