En snabbis

Jobbade i dag men är inte frisk. Det var faktiskt väääldigt länge sedan jag drog på mig en sån här förkylning. Har haft feber större delen av dagen och jag ställer mig än en gång frågan hur mycket snor som ryms i en människas näsa...?

Ikväll är det "Prison Break" och jag nästan bävar för att jag måste hålla mig vaken en timme till. Det är nu inget måste, men jag vill ju se min snygging i fängelset. Har gjort ordning te nu och ska lägga mig i sängen och läsa min bok som jag är helt fast i. Och somnar jag så somnar jag.

Orkar inte blogga mycket mer ikväll. Åter i morgon (med förhoppningsvis nya FRISKA tag!)


Kommentarer
Postat av: Kattis

Krya på dig...
Hoppas du mår bättre snart!
Kram

2008-04-07 @ 21:36:53
Postat av: Charina

Önskar dig också ett snabbt tillfrisknande. Jag undrar vad du läser. Har snart inget att läsa och behöver idéer.

2008-04-07 @ 21:39:46
Postat av: A

Tack tjejer! Charina- jag läser Stieg Larssons "Flickan som lekte med elden". Har du inte läst Larsson så sätt igång! : )

2008-04-08 @ 06:44:38
Postat av: Charina

Åhå, den har jag läst två ggr och kommer att göra det igen. Hela den serien är så bra! Ser fram emot filmen/tvserien när den kommer, hoppas att jag inte blir besviken.
Mår du bättre?

2008-04-08 @ 16:42:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0