Fem år

För exakt fem år sedan var jag sliten, trött, öm och skräckslagen. Men jag var också världens lyckligaste! Min pojke var född och i dag kan jag knappt fatta vad som har hänt. Var tog tiden vägen? 

Kalle fyller fem år i dag och han tycker själv att det är hur coolt som helst! Nu tycker han att han är stor!

Han fick frukost på sängen i morse av mig och Patrik. Han har fått bestämma middagsmat (blodpudding)och sen blir det presentutdelning när Patrik kommer hem från jobbet.

image279

Den allra första bilden på min lilla kille!


Kommentarer
Postat av: Kattis

Stor kram till en stor kille på födelsedagen!
Hoppas ni får en trvlig kväll med blodpuffing (?) och annat gott! ;-)
Kram!

2008-04-14 @ 18:11:36
Postat av: Maria, Jonny, Isac & Noah

Hipp hipp hurra till Kalle som blir fem idaaa!!!

Stort grattis från oss!!!

2008-04-14 @ 19:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0