Mardröm

Jobbade ju i går och när jag satt där på eftermiddagen klagade jag lite över att det inte hände något stort. Men så kommer beskedet om att Engla hittats död och att 42-åringen erkänt att han dödade henne. http://www.metro.se/se/article/2008/04/14/10/3103-57/index.xml

Även fast det var väntat att hon inte skulle vara i livet längre så kändes det som om någon vred sönder mitt hjärta när beskedet kom. Lilla Engla som nästan var hemma hos sin mamma när hon stötte på ett monster som ansåg att han hade rätten att ta hennes liv. Ett liv som just hade börjat. Det var till Englas mamma tankarna gick igår. Hon som aldrig skulle ge upp. Hon som aldrig skulle sluta leta och som in i det sista hoppades att hennes dotter var vid liv. Stackars, stackars mamma.

Igår natt när jag kom hem från jobbet låg båda mina barn i min säng och jag kramade och snusade extra mycket på dem innan jag somnade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0