Strange

I morse när jag vaknade var jag blöt i svett och jag kände när jag satt på bussen till jobbet att något var fel. Sen mådde jag illa och hade ont i magen nästan hela dagen. Trodde att jag hade fått magsjuka men sen efter lunch försvann det och blev bra. Konstigt...

Har hittat en bra och fin runda runt området där vi bor som jag har börjat promerera på kvällarna. Det tar en halvtimme i snabb takt och jag ska gå den varje kväll då barnen har somnat. Sen gör jag sit ups framför tv:n när jag kommer hem. Det känns bra att äntligen ha kommit upp ur soffan. Problemet med mig när jag ska göra något är att jag verkligen måste vara motiverad för att genomföra det, annars lägger jag ned innan jag hunnit börja. Men nu känner jag att jag vill komma i form. Dessutom blir jag stressad då jag hör att Kattiz gått ned i vikt och Micke tränar som ett psyk!

I dag fick jag biljetten till Turkiet! Om fyra veckor bär det av och jag längtar aaaaasmycket! Vill helst börja packa ikväll!

Nedan, lite kort från i lördags:

image284

image285

image286

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejhej,

Fasen, dina barn e så himla söta! Tänk om man själv kunde vara så fotogenic! :) Jag mår aningen bättre nu förresten...undra vad det jäkla illamåendet beror på...hm... men kommer nästan till 100 imorn. Godnatt!a

2008-04-28 @ 22:38:26
Postat av: KB

Direkt jag får matlusten tillbaka så blir mitt gamla jag igen. Och så mycket har jag inte gått ner att du behöver känna stress. Jag är däremot stressad över om jag kan följa med överhuvudtaget!! :-( Har fortfarande så ONT.

2008-04-29 @ 13:03:11
Postat av: A

KB- Jag tror nog att du kommer att kunna följa med. Det är fyra veckor kvar och det är ändå ganska lång tid. Känn ingen stress ännu, då kanske det blir värre. Det blir bra! Puss!

2008-04-29 @ 13:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0