Update!

Hallå! Ja, jag lever! Så här länge har jag inte haft blogguppehåll sedan jag började. Anledningen är att blogg.se har legat nere. Jag har testat i stort sett varje kväll men icke. Så fort jag har försökt publicera har allt jag skrivit försvunnit. 

Lite uppdatering då: 

I veckan har jag varit sjuk. Har haft svinont i halsen från lördag och var till och med hemma från jobbet i tisdags för att kurera mig. Nu känns det mycket bättre!

Jag har målat båda dörrarna i köket och det var fantastiskt kul! Jag målade dem hängande med en skumgummiroller och den bara gled fram. Jag gillar ju att måla och med den där rollern var det roligare än någonsin. Jag är glad att jag har två dörrar till som ska få sig en omgång. Och resultatet blev bättre än väntat. Dörrarna ser helt nya ut!

I går var jag på uteservering med Anna efter jobbet. Drack lite vin och pratade i solen innan vi gick på bio. Jobbet bjöd på förhandsvisning av en ny film om kortspel som hette "21". Klart godkänd film, speciellt när man som mig älskar Black Jack!

Köpte ett par snygga skor med kilklack i trä igår och kan därmed konstatera att jag har utökat min skogarderob med fyra par på en dryg månad. Inte illa! Borde kanske söka hjälp...?

Ok, nu har jag fått tillfredsställa mitt bloggbegär. Nu måste jag jobba. I´ll be back ikväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0