Weekend-update

Sitter på jobbet och fulbloggar  mellan nyheterna. Är något sliten efter gårdagen då Josse och Arvid sov över hos oss. När barnen hade somnat satt jag, Patrik och Josse satt och surrade och kollade roliga you tube- klipp medan vi drack romdrinkar och tömde en flaska med shots som smakade som vademecum. Då fattar ni varför jag har lätt ont i huvudet och lite ostadig mage i dag. 

I går hade vi också barnkalas vilket blev lyckat. Kalle var i sitt esse när de små gästerna dök upp. Han öppnade med iver sina fina paket och blev lite generad när alla sjöng "ja må han leva". Barnen busade och härjade lös medan vi vuxna drack kaffe och pratade. Det var riktigt trevligt!

I dag är det som sagt jobb. Knegar till klockan 24 och sen är jag ledig i morgon. Förutom att vi då ska fira Kalle ännu mer (eftersom det är då han fyller år) så ska jag sova ut och ha lite egentid i centrum. Strosa i butiker och bara vara. Sköööönt!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Sitter också på jobbet, slutar dock klockan 21.30 - men är INTE ledig i morgon. Jobbar 11 dagar utan ledighet. Ser fram emot torsdag eftermiddag för då går jag hem klockan 17 och är ledig i tre dagar!
Hoppas allt är bra med er

2008-04-13 @ 17:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0