Bajs, någon?



Detta har vi ätit till middag. Ser det gott ut? Jag fick ärligt talat kräkkänslor när vi öppnade burken, men det smakade tack och lov inte så vedervärdigt som jag trodde.

Vad det är? Det är Champinjoncreme. Låter väl gott tillsammans med mozarella och skinka på varma smörgåsar. Men det såg inte riktigt ut som vi hade föreställt oss och det var med viss vånda jag tog en tugga av första smörgåsen. Hur fan kan man tillverka något som ser ut som detta och på burken rekommendera att använda det i krustader? Vem vill äta krustader med något i som ser ut som bajs?


Så här ser burken ut om det är någon som blir sugen!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hahahaha... Vi köpte också champinjoncréme som skulle vara med i ett recept en gång, höll också på att kräkas, men det var gott. Fattar inte heller varför det måste se ut så! Bläää...

2008-08-01 @ 21:06:18
Postat av: Anna W

Jag trodde champinjoner var gula...! :))

2008-08-03 @ 14:15:06
Postat av: Anna W

Jag trodde champinjoner var gula...! :))

2008-08-03 @ 14:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0