Längtar!

Min lillebror och hans flickvän sitter i en bil på väg hit och ska hälsa på oss över helgen! Blir sååå kul och nu vill jag bara att den här arbetsdagen ska ta slut. Ikväll ska vi fira deras förlovning och i morgon väntar en hejdundrande kräftskiva.

 

Patriks barndomskompisar med respektive och barn kommer så det blir full rulle, på alla plan.

 

Det är inte bara jag som längtar efter Micke och Theres. Kalle är kär i Theres och han har räknat dagarna i två veckor nu. Igår kväll när jag berättade att de skulle komma i morgon så kramade han ivrigt om mig och sa att jag var världens bästa mamma. Han blev så glad. Och jag njöt över hur enkelt det var att bli världens bästa mamma!

 

Till sist. Några skillnader mellan mannen och kvinnan. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0