Ont det gör ont

Jag har den jävligaste träningsvärk i armen man kan tänka sig. Kan knappt lyfta den och naturligtvis sitter värken i högerarmen. Känner mig som en 90-åring när jag ska göra något. Men jag får glädja mig åt att träningen i alla fall gjorde nytta. Kanske inte skulle ha börjat med skivstångspass dock eftersom jag är otränad som en metmask. Det är ju ett av de värsta passen, men det är samtidigt så himla kul!

I morgon är jag ledig eftersom jag jobbar söndag. Ska sova länge och mysa med barnen som får vara hemma från dagis, rensa och gräva upp rabatter, måla klart dörrarna på övervåningen, sova middag med Isabella och sticka ut på en cykeltur med barnen om det inte regnar. Fullspäckat schema alltså!

Och allra skönast med att vara ledig är att slippa stressen över att jag måste sova klockan tio. Jag ska koppla av med min bok och läsa så länge jag orkar! Eller tills Pata gnäller om att jag måste släcka lampan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0