Två dagar kvar

Suck. Två dagar kvar innan det är dags att pallra sig upp klockan fem och gå till jobbet. Känns rätt jobbigt men som tur är vet jag att det är kul att jobba bara jag kommer igång. Dessutom har vi kickoff om två veckor vilket jag ser fram emot jättemycket!

Ikväll ska vi på middag hos Linda och Dan. Blir roligt att ses och att få pussa på lilla Emmy. Isabella längtar mest. Hon ser Emmy som sin egna lilla docka.

Nu ska jag skynda mig ut och klippa gräset medan solen lyser.

Nedan lite bilder från Finland:


Kalle kramar mumintrollet.



Isabella som lilla My.


Patrik och Kalle uppe i luften.


Kalle på studsmattan.


Så här har barnen somnat på kvällarna...


...medans vi vuxna har spelat spel. Här är Ulrika väldigt koncentrerad på Rappakalja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0