Oh my god...

Gårdagens kickoff var en riktigt höjdare! Vi var på Vildmarkshotellet Kolmården och dagen var proppfylld med föreläsningar och workshops där vi fick igång bra diskussioner och alla bidrog med bra ideér. Efter detta delades vi upp i lag och gav oss ut i djurparken. Här skulle vi lösa lite olika uppgifter som gick ut på att vi skulle fotografera laget tillsammans med ett fyrbent djur, en bild där några i laget föreställer ett djur och en bild där något djur gör något roligt.

Vårt lag kämpade så svetten lackade men vi vann tyvärr inte. Ett lag hade tydligen fått en tiger att göra high five och det är ju lite svårt att tävla mot. Och ett lag hade mutat en djurskötare och fick rida på en elefant. Också svårslaget....

På kvällen åt vi trerättersmiddag och hade prisutdelningar och sen blev det förstås party. Kom i säng vid fyra men vaknade två timmar senare av magont och kunde inte somna om, så det blev all sömn jag fick i natt. Klockan nio började konferensen igen så det var bara att pallra sig upp.

Hem från Kolmården åkte jag och tre jobbarkompisar bil och jag har sällan skrattat så mycket. Vi var alla så trötta att vi skrattade åt allt. Mycket roligt!

Väl hemma var det dags att gå på nästa fest. Eller fest och fest. Grannarna bjöd på mingel för att inviga sin nybygda altan och vi kände att det var ett bra tillfälle att lära känna dem. Var förstås trevligt, men jag var inte direkt på topp.

Överdriver inte om jag säger att jag är så trött just nu att jag skulle kunna somna stående. Känner mig lätt irriterad också av den svåra tröttheten. Nu vill jag bara ta en dusch, sjunka ned i soffan, hälla upp ett gigantiskt glas cola och somna framför en bra film. Det blir nog så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0