Kvitter, kvitter!

Hej och hå! Har jobbat två dagar och känner mig redan skittrött! Min hjärna är semestermosig och det känns att det tar ett tag för kroppen att komma in i jobbläge igen. 

 

Förutom tröttheten så är jag dock peppad. Peppad för det mesta faktiskt! Det är många saker som ska förändras den här hösten och det känns så skönt att jag börjat ta tag i dem.

 

En av sakerna är förstås, som vanligt, att jag ska bli nyttig. Kör GI och ikväll börjar jag träna igen. Nu får det vara nog på det osunda livet.

 

Sakerna som jag ska ändra på den här hösten gör mig allmänt glad och lätt i sinnet. Och detta är faktiskt varför jag gillar hösten så mycket. Det är alltid en ny start för mig. Jag ändrar saker och tar tag i saker. Fattar nya beslut som förändrar saker och ting till det bättre. 

 

Något som också piggar upp mig just nu är att Isabella och Kalle äntligen står i kö till nytt dagis i närheten av där vi bor. Till våren blir det med all säkerhet flytt! Det kommer att underlätta en hel del!

Så, nu har jag kvittrat av mig lite! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0