God jul!

I går hade vi uppesittarkväll hos Danne och Kattiz. Vi spelade Bingolotto och jag var ett nummer ifrån att vinna en Volvo och ett nummer från en Thailandsresa. Riktigt irriterande men väldigt spännande. Pappa var också ett nummer ifrån en Volvo V70 och alla skrek när det höll på bli den siffra han väntade på. Sen visade det sig att han spelade på bingo fyra istället för bingo två. Ingen i sällskapet vann något och som vanligt sa vi att vi aldrig mer ska spela. Ändå sitter vi där om två år igen med lotter.

Jag, Pata, Kattiz och Danne satt uppe sent och spelade Chicago. Det blev en hård kamp som inte slutade förrän två på natten med att Kattiz tog hem spelet. Tyvärr drack vi en del glögg och vin och i dag har det dunkat rejält i min skalle.

Nu sitter barnen bänkade framför Kalle anka och jag sitter och väntar på att hela familjen ska komma hit. Det blir fullt hus, massor av klappar, god mat och lite sällskapsspel på det. Det här är min favoritdag på hela året! Och äntligen är den här!

Hoppas ni får en mysig kväll ni också!

God jul till er!!!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Jag bor också där!!!!!

2008-12-25 @ 12:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0