Gott nytt år!!!

Höll på få ett frispel i går då städningen i barnens rum aldrig tog slut. Till sist, efter att jag fått ett stort utbrott eftersom sakerna i rummet bara blev fler och fler och barnen rev ut, kom hela familjen och hjälpte till och då gick det undan. Nu är det fint och städat och var sak ligger på sin plats. Nu kan jag känna frid, i alla fall över det rummet.

Skönt med ledigt i två dagar nu. Har varit vansinningt avundsjuk på Patrik och barnen som snarkat så det gungat i väggarna då jag har klivit upp och gått till jobbet i mörkret. Då kan ni tro att jag tyckt synd om mig själv. Men i morgon bitti ska jag ta igen det. Då ska här sovas!

I morgon är det ju nyårsafton. En av mina bästa dagar på året! Vi ska fira in 2009 med Linda, Dan, Emmy, Dans mamma och bror. Det blir gott käk, skumpa och trevligt sällskap. Sen blir det ju födelsedagskalas också eftersom Linda inte lyckades hålla kvar Emmy i magen över nyåret. Lite dåligt av henne tycker jag som lyckades knipa ända till den 2 januari (båda hade beräknat förlossningsdatum 1 januari). ; )

Jag önskar er alla ett bra slut och ett riktigt gott nytt år!!!


Kommentarer
Postat av: Linda L

Nåja. Min unge kom ju ut till fyrvererier iaf... ;)

2008-12-30 @ 21:06:25
Postat av: KB

Stormiga nyårshälsningar från oss i Örarna :-D



Kramis!!!



Gott slutt och nytt år.... 2009!!!!



Love you!

2008-12-31 @ 14:33:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0